lunes, 28 de mayo de 2012

Reflexió del viatge

Ja termina el col·legi, i comença una nova etapa. Nosaltres hem fet un viatge d'acomiadament. 
Hem anat a Granada quasi tots els xics i xiques de 6º, i ens ho hem passat genial. 
Al viatge ens van acompanyar les nostres tutores, Eva i MªCarmen, i la professora de religió i angles, Cecilia i Rosa. També van vindre tres monitors: Edu, Mel i tita. 
El primer dia, vam arribar al col·legi a les 08:30 del matí, per a agafar l'autobús. Quan vam pujar vam començar a parlar i.... ens vam riure a muntó!!! Com ens avorriem molt, vam començar a contar quantes vegades hem reia entre jo, un amic i una amiga. 
Sierra de Huètor
Per a mi el millor dia de tots va ser el primer, perque caminant fins a la Sierra de Huètor m'hjo vaig passar molt "requete" bé. 
M'agradaria molt que no es terminara el curs i que el viatge es tornara a fer, perquè ara que ens hem fet tan amics, ens tenim que tornar a separar. 
Bo, sense contar això m'ho vaig passar molt bé, perquè ens vam riure a muntó, vam disfrutar, vam plorar (sols l'últim dia) i a més a més, sols una última coseta, a que no adivineu quantes vegades hem vaig riure en tot el viatge...........??? 500 vegades!!!!!!!


No hay comentarios:

Publicar un comentario