domingo, 20 de noviembre de 2011

La platja de Galícia:


 



Ara vaig a descriure una platja de Galícia. Aquesta platja la van visitar els meus pares el 15 d’Agost.




 
A primera vista observem el mar, amb la seua preciosa aigua blava. Davant, la sorra, amb el seu color quasi daurat. Al final del tot, es veu un vaixell. Es molt gran, molt alt, per la seua vela,i d’un color molt blanc. I al fons el cel. En aquesta fotografia, té un color un poc apagat...
Pareix que es vaja ha menjar el vaixell!!!!
A l’esquerra, no es veu molt bé, però hi ha una muntanya de                  color marró un poc tapada per la boira.
Aquest paisatge no ha sigut modificat per l’home i afortunadament podem gaudir d’ell.

He agafat aquesta fotografia perquè pense que és molt bonica i em recorda a la meua família. També m’agrada molt perquè està ple d’un dels meus colors favorits, el blau. A més  a més la fotografia  em transmet  una sensació d’harmonia i pau, es a dir que quan la veig em relaxe un muntó, no es sembla res a les platges d’Alacant.

No hay comentarios:

Publicar un comentario